پرسش مهر19

۱۰ مطلب در اسفند ۱۳۹۴ ثبت شده است

سرود همگانی روز دیگری آمد

روز دیگری آمد

ای خدا پناهم باش

هر کجای این دنیا

یار و تکیه گاهم باش

دانش و هنر بی تو

ارزشی نخواهد داشت

در کنار تو گامم

لرزشی نخواهد داشت

همکلاسی خوبم

ما همه یکی هستیم

با امید آینده

دل به روشنی بستیم

این شروع یک راه است

با نشاط و با شادی

رو به سوی استقلال

رو به سوی آزادی

ما که می توانیم از

آسمان فرا باشیم

با عقاب اندیشه

روی قله ها باشیم

عاشقانه می خواهیم

آب و خاک ایران را

سربلند می سازیم

خطه ی دلیران را

 

 

معاونت پرورشی

دبستان عارف1

 

 

سرود همگانی روز دیگری آمد

روز دیگری آمد

ای خدا پناهم باش

هر کجای این دنیا

یار و تکیه گاهم باش

دانش و هنر بی تو

ارزشی نخواهد داشت

در کنار تو گامم

لرزشی نخواهد داشت

همکلاسی خوبم

ما همه یکی هستیم

با امید آینده

دل به روشنی بستیم

این شروع یک راه است

با نشاط و با شادی

رو به سوی استقلال

رو به سوی آزادی

ما که می توانیم از

آسمان فرا باشیم

با عقاب اندیشه

روی قله ها باشیم

عاشقانه می خواهیم

آب و خاک ایران را

سربلند می سازیم

خطه ی دلیران را

 

 

معاونت پرورشی

دبستان عارف1

 

 

سرود همگانی روز دیگری آمد

روز دیگری آمد

ای خدا پناهم باش

هر کجای این دنیا

یار و تکیه گاهم باش

دانش و هنر بی تو

ارزشی نخواهد داشت

در کنار تو گامم

لرزشی نخواهد داشت

همکلاسی خوبم

ما همه یکی هستیم

با امید آینده

دل به روشنی بستیم

این شروع یک راه است

با نشاط و با شادی

رو به سوی استقلال

رو به سوی آزادی

ما که می توانیم از

آسمان فرا باشیم

با عقاب اندیشه

روی قله ها باشیم

عاشقانه می خواهیم

آب و خاک ایران را

سربلند می سازیم

خطه ی دلیران را

 

 

معاونت پرورشی

دبستان عارف1

 

 

  • یک فرهنگی

باسمه تعالی

طرح درس روزانه

کتاب: تفکر و سبک زندکی                         پایه: هفتم             مقطع: دوره اول متوسطه

موضوع درس:  من کیستم؟                         صفحات: 30تا32            مدت جلسه: 90دقیقه

تاریخ:  2/8/94                تعداد دانش آموزان: 34 نفر            تهیه کننده: عبدالقادر محمدی

 

هدف کلی:

 آشنایی دانش آموزان با ویژگی های خود (مهارت خود آگاهی)

هدف های جزئی:

1-دانش آموز ویژگی های جسمانی خود را بشناسد

2- دانش آموز ویژگی های اخلاقی خود را بشناسد

3- دانش آموز ویژگی های عاطفی خود را بشناسد

4- دانش آموز ویژگی های اعتقادی خود را بشناسد

5- دانش آموز ویژگی های عقلانی خود را بشناسد

روش های تدریس:

با استفاده از پاورپوینت کتا ب تفکر و سبک زندگی تدریس را انجام داده و دانش آموزان به صورت گروهی نشسته و فعالیت ها را انجام می دهند و در ارائه مطالب مشارکت می کنند

مدل کلاس:

گروهی و مشارکتی (دایره ای)

وسایل کمک آموزشی:

 استفاده از پرژکتور و نمایش مطالب به صورت پاور پوینت جدول خصوصیات مثبت و منفی

 

 

 

ارزشیابی تشخیصی:

از دانش آموزان سوالاتی پرسیده می شود در رابطه وزن و قد آنان و ویژگی های جسمانی آنان تا آماده ورود به بحث و تدریس شوند دانش آموزان در ارائه مطالب به صورت فعال  شرکت می کنند

 

معرفی و ارائه درس:

درس من کیستم می خواهد ما را با ویژگی های مختلف خود آشنا کند و خصوصیات مثبت و منفی خود را بشناسیم و با استفاده از نقاط قوت و مثبت خود بتوانیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم .

همچنین دانش آموز به نقاط ضعف خود آگاهی پیدا می کند و می تواند راه حلی برای از بین بردن مشکل خود پیدا کند

 

جمع بندی و نتیجه گیری:

از دانش آموزان سوالاتی در مورد تعریف مهارت خود آگاهی نقاط مثبت و نقاط منفی هر فرد و نحوه ی اصلاح نقاط ضعف پرسیده می شود و در پایان خلاصه ایی از بحث ارائه شده بیان شد و نیجه گیری انجام شد

 

ارزشیابی تکوینی:

-چند نفر از دانش آموزان ویژگی های مثبت و منفی خود را نام ببرند- یکی از دانش آموزان مهارت خود آگاهی را تعریف کند

تعیین تکلیف:

دانش آموزان برای جلسه بعد یک انشاء با موضوع من کیستم؟ تهیه کرده و در کلاس بخوانند.

 

 

 

 

 

  • یک فرهنگی

زیبایی رمز ماندگاریست و سادگی رمز زیبایی

شهدا چه ساده و زیبا بودند !

  • یک فرهنگی


  • یک فرهنگی


تقدیرنامه

العلمُ یُرشِدکَ والعملُ یبلُغُ بک الغایة

دانش تو را راهنمایی می کند و عمل تو را به مقصد می رساند     حضرت علی (ع)

دانش آموز ممتاز پایه ی اول:............................

اهتمام به دانش اندوزی به همراه تربیت اسلامی  ، هماهنگ با فطرت خداجوی آدمی و قرین با دین باوری و ایمان است و دوبال پیشرفت و تعالی آدمی را به همراه دارد.

موفقیت پرآفرین و بر دلها شیرین شما در نوبت اول سال تحصیلی95-94نشانه ای از تربیت و تعلیم صحیح و الگوی یک خانواده ی فرهنگی است و این الگو نوید بخش  گسترش تعلیم و تربیت توامان و یاد آور شوروشوق  و  جوشش وکوشش بی وقفه و مداوم شماست.

از اینکه با درایت و بصیرت و تلاش مداوم و مستمر در آموزشگاه عارف یک لطیفی ، مجدانه و ظفرمندانه به کسب رتبه ی اول نایل امده اید؛ این موفقیت را تبریک  عرض نموده و در کمال شادمانی ، سرافرازی و سربلندی این لوح تقدیر تقدیم شما دانش آموز فرهیخته می گردد.

درخت تو گر بار دانش بگیرد                   به زیر آوری چرخ نیلوفری را

 

.............................                                                                                                                            ................................

آموزگار پایه ی اول                                                             مدیر دبستان عارف یک

  • یک فرهنگی

" رضایت نامه "

ولی محترم دانش آموز : ............................................................                                کلاس :

 با سلام و احترام

مدرسه عارف یک لطیفی در نظر دارد  برنامه ی اردوی دانش آموزی را که به تصویب شورای مدرسه رسیده است،

در روز سه شنبه مورّخ  27/ 11/ 94 از ساعت 9صبح لغایت 3:30 بعدظهر در محل پارک شهر برگزار نماید.

چنانچه با شرکت فرزندتان در این برنامه موافقت دارید، رضایت نامه را امضاء و تا تاریخ  25/ 11/ 94  به مدرسه تحویل فرمایید.

خواهشمند است چنانچه فرزند شما به بیماری خاصی مبتلاست یا باید داروی خاصی را مصرف کند و یا نکته ای در مورد ایشان مدنظر است که سرپرست و مربیان اردو  باید در جریان باشند ، مرقوم فرمایید.

                                                                                                               نام و نام خانوادگی

                                                                                                                 امضاء ولی دانش آموز:

  • یک فرهنگی


  • یک فرهنگی


  • یک فرهنگی


  • یک فرهنگی


  • یک فرهنگی